Napriek nepretržitej snahe predávať kvalitné a spoľahlivé výrobky so skvelými dodacími lehotami sa ani my občas nevyhneme poruchám alebo iným nedostatkom u našich výrobkov. Na zjednodušenie a zefektívnenie reklamačného postupu sme preto zriadili túto podstránku, aby ste s nami aj tieto nepríjemnejšie situácie zvládli ľahko a rýchlo.
Pre zahájenie reklamačného procesu je potrebné vyplniť konkrétny PDF reklamačný protokol a poslať ho k nám pomocou online formulára.
*Ak sa dodané množstvo nezhoduje s objednaným nejedná sa o reklamáciu – kontaktujte svojho obchodného zástupcu alebo niektoré pracovísk odbytu.
Príjemca tovaru je povinný pri preberaní tovaru bezodkladne skontrolovať, či dodaný balík má alebo nemá vonkajšieho poškodenia v dôsledku nesprávnej manipulácie a túto skutočnosť zapísať do dodacích dokladov prepravcovi a následne kontaktovať naše reklamačné oddelenie. Taktiež sa odporúča ihneď prekontrolovať obsah balíka.
* (v ojedinelých prípadoch poskytujeme aj dlhšie záručné lehoty, ktoré sú riešené individuálne)
Kontakty na doručovacích partnerov:
Kontakty na odbyt:
Bratislava: +421 2 4910 8127
Martin: +421 43 4011 805
Košice: +421 55 6712312
Tu je potrebné rozlišovať tri prípady:
alebo
môžete aj odmietnuť prevzatie zásielky (nie jej častí ale ako celok), čím ale preberáte riziko oneskorenia zásielky až do vybavenia reklamácie
alebo
môžete zásielku prevziať s výhradou – odporúčame výhradu uviesť do na to určeného dokumentu konkrétneho prepravcu, reklamáciu môžete zahájiť aj neskôr, ak zistíte poškodenie tovaru, zároveň bude pravcepodobne potrebné kontaktovať prepravcu telefonicky (informujte sa u šoféra)
Z nasledovného odkazu si stiahnite reklamačný protokol pre kvalitu a akosť (PDF A) a vyplňte všetky povinné polia.
Stiahnuť reklamačný protokol PDF A
Z nasledovného odkazu si stiahnite reklamačný protokol pre poškodený tovar/obal a zistené rozdiely (PDF B)
Stiahnuť reklamačný protokol PDF B
Vyplnený reklamačný formulár nám pošlite cez tento online formulár:
Poškodený alebo nefunkčný tovar s vytlačeným a vyplneným reklamačným protokolom nám pošlite na našu v Bratislave (Schrack Technik s.r.o., Ivánska cesta 10/C, 821 04 Bratislava), v Martine alebo v Košiciach (podľa Vášho regiónu) alebo ho odovzdajte osobne v jednej z našich predajní alebo niektorému z našich regionálnych obchodno-technických poradcov vo vašom okolí.